Ve zdejších R&D centrech chybí tisíce IT a elektrotechnických expertů. Důvodem je rostoucí počet projektů situovaných do České republiky i nedostatečně pružné školství.... (20. 7. 2021)
České organizace obnovují své aktivity v oblasti digitální transformace a znovu investují do IT projektů, které pozastavily anebo odložily v době akutní pandemie... (24. 6. 2021)
České průmyslové firmy se stále častěji setkávají s možností účastnit se virtuálních veletrhů. V blízké době ale budou moct využít také nově vznikající řešení pro... (23. 6. 2021)
76 procent českých hráčů se domnívá, že hraní her rozvíjí strategické myšlení. V rámci průzkumu[1] G2A – online tržiště s herními tituly – označilo 2 500 českých... (18. 6. 2021)
Změny spotřebitelského chování a charakteru lidské práce vlivem digitalizace staví firmy před nové výzvy. Na jedné straně musí pečovat o angažovanost a motivaci svých zaměstnanců,... (27. 5. 2021)
Tuzemský trh s počítačovými hrami je ve střední a východní Evropě považován za třetí největší. Jeho celková hodnota přesahuje 4,1 mld. Kč[1]. Každý druhý... (11. 5. 2021)
Předchozích 12 měsíců přineslo výraznější urychlení tempa digitální transformace, než si byl kdokoli schopen představit. Dá se tak předpokládat, že do roku 2025... (4. 5. 2021)
Více než roční testování zaměstnanců pracujících z domova ukázalo, že lidem na home office rapidně klesá motivace a s tím i produktivita práce.... (15. 4. 2021)
Globální výdaje na informační technologie letos meziročně vzrostou o 8,4 procenta na 4,1 bilionu dolarů. Podle analytiků společnosti Gartner podniky urychlují realizaci plánů... (9. 4. 2021)
Čas ušetřený cestováním (83 %), větší prostor pro rodinu (68 %) a možnost pracovat v průběhu dne bez pevně stanovených hodin (56 %) jsou... (31. 3. 2021)