O nás     Inzerce     KontaktSpolehlivé informace o IT již od roku 2011
Nepřehlédněte: Top z IT: Pozoruhodné IT produkty pro rok 2025
Správa dokumentů
Digitální transformace
Informační systémy
Hlavní rubriky: Informační systémy, Mobilní technologie, Datová centra, Sítě, IT bezpečnost, Software, Hardware, Zkušenosti a názory, Speciály

Pozoruhodné IT produkty 2025
E-knihy o IT zdarma
Manuál Linux

Zkušenosti a názory


Top 5 byznys trendů z oblasti výroby pro rok 2021

Analytici společnosti Gartner identifikovali pět nejdůležitějších trendů, jež budou mít dopad na výrobní sektor v letošním roce. Způsobí narušení stávajícího byznysu, ale zároveň ... (10. 8. 2021)


S chytrými technologiemi se perou i mladí

Technickou pomoc nebo radu při práci s technologiemi potřebuje podle průzkumu společnosti Marwin.help, který realizovala agentura Ipsos přes 76 % Čechů. Radu někdy... (30. 7. 2021)


Technologické potřeby a preference v logistice

Co se využívání digitálních nástrojů a celkové integrace procesů týče, je v oblasti logistiky stále co dohánět. Přitom dvě ze tří dopravních společností z celého... (26. 7. 2021)


Výdaje na informační technologie letos vzrostou o 9 %

Podle aktualizované predikce společnosti Gartner letos globální výdaje na informační technologie dosáhnou hodnoty 4,2 bilionu dolarů. Meziročně vzrostou o 8,6 procenta. Vedoucí podnikoví... (23. 7. 2021)


České školství vychovává málo softwarových inženýrů

Ve zdejších R&D centrech chybí tisíce IT a elektrotechnických expertů. Důvodem je rostoucí počet projektů situovaných do České republiky i nedostatečně pružné školství.... (20. 7. 2021)


Tuzemské výdaje na informační a komunikační technologie letos vzrostou o 3,7 procenta

České organizace obnovují své aktivity v oblasti digitální transformace a znovu investují do IT projektů, které pozastavily anebo odložily v době akutní pandemie... (24. 6. 2021)


Průmyslové veletrhy vstupují do nové éry

České průmyslové firmy se stále častěji setkávají s možností účastnit se virtuálních veletrhů. V blízké době ale budou moct využít také nově vznikající řešení pro... (23. 6. 2021)


Tři čtvrtiny hráčů v Česku si myslí, že hraní videoher rozvíjí důležité dovednosti

76 procent českých hráčů se domnívá, že hraní her rozvíjí strategické myšlení. V rámci průzkumu[1] G2A – online tržiště s herními tituly – označilo 2 500 českých... (18. 6. 2021)


Chování spotřebitelů se mění, zaměstnanci potřebují empatii

Změny spotřebitelského chování a charakteru lidské práce vlivem digitalizace staví firmy před nové výzvy. Na jedné straně musí pečovat o angažovanost a motivaci svých zaměstnanců,... (27. 5. 2021)


Videohry hraje téměř každý druhý Čech, přibylo hráčů nad 35 let

Tuzemský trh s počítačovými hrami je ve střední a východní Evropě považován za třetí největší. Jeho celková hodnota přesahuje 4,1 mld. Kč[1]. Každý druhý... (11. 5. 2021)


<<< Novější články | Starší články >>>
©2011-2025 BusinessIT.cz, ISSN 1805-0522 | Názvy použité v textech mohou být ochrannými známkami příslušných vlastníků.
Provozovatel: Bispiral, s.r.o., kontakt: BusinessIT(at)Bispiral.com | Inzerce: Best Online Media, s.r.o., zuzana@online-media.cz
O vydavateli | Pravidla webu BusinessIT.cz a ochrana soukromí | Používáme účetní program Money S3 | pg(11)