Analytici společnosti Gartner identifikovali pět nejdůležitějších trendů, jež budou mít dopad na výrobní sektor v letošním roce. Způsobí narušení stávajícího byznysu, ale zároveň ... (10. 8. 2021)
Technickou pomoc nebo radu při práci s technologiemi potřebuje podle průzkumu společnosti Marwin.help, který realizovala agentura Ipsos přes 76 % Čechů. Radu někdy... (30. 7. 2021)
Co se využívání digitálních nástrojů a celkové integrace procesů týče, je v oblasti logistiky stále co dohánět. Přitom dvě ze tří dopravních společností z celého... (26. 7. 2021)
Podle aktualizované predikce společnosti Gartner letos globální výdaje na informační technologie dosáhnou hodnoty 4,2 bilionu dolarů. Meziročně vzrostou o 8,6 procenta. Vedoucí podnikoví... (23. 7. 2021)
Ve zdejších R&D centrech chybí tisíce IT a elektrotechnických expertů. Důvodem je rostoucí počet projektů situovaných do České republiky i nedostatečně pružné školství.... (20. 7. 2021)
České organizace obnovují své aktivity v oblasti digitální transformace a znovu investují do IT projektů, které pozastavily anebo odložily v době akutní pandemie... (24. 6. 2021)
České průmyslové firmy se stále častěji setkávají s možností účastnit se virtuálních veletrhů. V blízké době ale budou moct využít také nově vznikající řešení pro... (23. 6. 2021)
76 procent českých hráčů se domnívá, že hraní her rozvíjí strategické myšlení. V rámci průzkumu[1] G2A – online tržiště s herními tituly – označilo 2 500 českých... (18. 6. 2021)
Změny spotřebitelského chování a charakteru lidské práce vlivem digitalizace staví firmy před nové výzvy. Na jedné straně musí pečovat o angažovanost a motivaci svých zaměstnanců,... (27. 5. 2021)
Tuzemský trh s počítačovými hrami je ve střední a východní Evropě považován za třetí největší. Jeho celková hodnota přesahuje 4,1 mld. Kč[1]. Každý druhý... (11. 5. 2021)